LO BILHETON DE L’AN NÒU

, par Claude Vertut

LO BILHETON DE L’AN NÒU
Tirat del darrièr obratge de Aimat Tastaire : E Se Vos Contavi.

LO BILHETON DE L’AN NÒU
Pichona, daissa darrièr tu los jorns passats, apertenon a çò qu’ès estada, t’an fach çò qu’ès venguda. Ajas pas de pena, ajas pas repentidas, te cal gardar al fons del teu còr solament los sorires que t’an estat adreiçats, las paraulas que t’an fach de ben, las jòias que te foguèron donadas, la preséncia del mond que t’aiman.
desiri de camins de lum ont caminaràs liura e urosa. Que nasca jos tos passes la jòia de viure, que s’adreita davant tu la promessa d’un avenir a bastir coma vòles. Aquel avenir s’anonciá sens nivols, cal pas daissar jamai lo renonciament o la lassièra l’escurcir.
Te cal batre, te cal batre per arribar, aquò’s ta vida qu’es en jòc, te la cal far bèla aquela vida, per tu, e tanben per los que t’aiman plan.

Traduction :

LE PETIT BILLET DU NOUVEL AN
Petite, laisse derrière toi les jours passés, ils appartiennent à ce que tu as été, ils t’ont faite ce que tu es devenue. N’aie pas de peine, n’aie pas de regrets, ne conserve au fin fond de toi-même que les sourires qui t’ont été adressés, les paroles qui t’ont fait du bien, les joies qui te furent données, la présence des gens qui t’aiment.
A l’aube du nouvel an, à l’aube d’une vie, je te souhaite des chemins de lumière où tu chemineras libre et heureuse. Que naisse sous tes pas la joie de vivre, que se dresse devant toi la promesse d’un avenir à bâtir comme tu le désires. Cet avenir s’annonce sans nuage, ne laisse jamais le renoncement ou la lassitude l’obscurcir.
Bats- toi, bats- toi pour réussir, c’est ta vie qui est en jeu, il te faut la faire belle cette vie, pour toi, et aussi pour ceux qui t’aiment bien.