AQUI L’OC - ASSEMBLÉE GÉNÉRALE- SAMEDI 3 décembre 16:00 à Saint Céré

Adiu a totes,

Vos rapèli que sètz convidats a participar a l’Amassada Generala de nòstra associacion AQUÍ L’ÒC que se debanarà lo dissabte 3 de decembre, a 16 oras, a l’Espaci Occitan Carcinòl a Sent Seren (60, avenguda Pierre e Andrée Delbos).
Trobaretz en pèça juncha dos fiquièrs : lo programa de l’AG amb un bon per poder en cas d’abséncia e lo formulari per cotizar, far un don o un versament mensual per l’annada escolara 2016-2017.
L’Amassada Generala es un rendètz-vos important de l’annada non solament per votar mas tanben per ajudar una associacion al servici de la lenga e de la cultura occitanas dins lo nòrd d’Òlt e lo sud de Corresa.
P.S : mercé de pagar vòstra cotizacion 2016-2017 abans lo divendres 2 de decembre pels vòtes.

Per ara.
Amistats occitanas.
Pel burèu : Estève Clerc

Je vous rappelle que vous êtes invités à participer à l’Assemblée Générale de notre association AQUÍ L’ÒC qui se déroulera le samedi 3 décembre, à 16h, à l’Espaci Occitan Carcinòl à Saint-Céré (60, avenue Pierre et Andrée Delbos).
Vous trouverez en pièce jointe deux fichiers : le programme de l’AG avec un bon pour pouvoir en cas d’absence et le formulaire pour cotiser, faire un don ou un versement mensuel pour l’année scolaire 2016-2017.
L’Assemblée Générale est un rendez-vous important de l’année non seulement pour voter mais aussi pour aider une association au service de la langue et de la culture occitanes dans le nord du Lot et le sud de la Corrèze.
P.S : merci de vous mettre à jour de votre cotisation 2016-2017 avant le vendredi 2 décembre pour les votes.

A très bientôt.
Amitiés occitanes.