Divendres 10 de junh de 2022 - Serada Aligòt e Copetada a La Ròca dels Arcs

, par Claude Vertut

Compte-rendu de la première soirée festive après deux années de "mascanha" ...

Siam un brave tropelon de monde per tal de prendre l’aperitiu sul canton de 20 oras e lo concèrt foguèt donat per dos Mèstres musicaires : En Guilhèm de Boucher a la clarineta e En Miquèl de Le Meur a l’acordeon diatonic.
A la fin del repas, aviam tots l’estomac content, Guilhèm nos contèt quaucas istòrias risolièras e la polida serada s’acabèt en musica gràcia al duò Guilhèm e Miquèl. La frescor de la ribièra Olt nos pesava per l’esquina mes lo Jan-luc de Laviala venguèt far repetingar tots lus dançaires e totas las dançairas…
Avèm mestièr de remerciar grandament En Robert de Charrièra, En Cristian Debòrd del pais de la bèstia del Givaudan, En Estève Lefort, En Miquel de Le Meur, En Guilhèm de Boucher e nostre valent òme : En Claudi de Vertut…e tots aquelses qu’aun plan trabalhat per tal d’arribar al succès d’aquela serada.

Al còp que ven !
J-J. Delmas

Traduction
Vendredi 10 juin 2022 : soirée Aligòt e Copetada à Laroque des Arcs.
Nous étions un bon petit nombre pour prendre l’apéritif sur le coup de 20 heures, et un concert fut donné par deux Maîtres musiciens en la personne de Guilhem Boucher à la clarinette et de Michel Le Meur à l’accordéon diatonique.
A la fin du repas nous avions tous l’estomac content, Guilhem nous raconta quelques histoires rigolotes. Cette jolie soirée s’acheva en musique grâce au duo composé de Guilhem et Michel.
La fraicheur de du Lot nous tomba rapidement sur le dos, mais c’était sans compte sur Jean-Luc Lavialle venu nous faire "repetingar" toutes les danseuses et tous les danseurs.
Nous avons le devoir de remercier grandement Robert Charreire, Christian Debord du pays de la bête du Gévaudan, Stéphane Lefort, Michel Le Meur, Guihem Boucher et notre vaillant homme Claude Vertut ainsi que tous ceux qui ont bien travaillé au succès de cette belle soirée.

A la prochaine fois...
Jean-Jacques Delmas